Apresiasi Sanubari…: BBQ...

Dari Sanubari…Merungkai Segala Persepsi Dalam Kehidupan Insani…


Friday, September 25, 2009

BBQ...


Letih betul hari ni! Idea untuk mengadakan BBQ sempena raya datangnya daripada adik-adik saya...kebetulan pula tunang adik baru saja tiba dari Kuala Kubu Baru semalam. Ditambah meriah dengan kehadiran saudara-mara dan jiran-jiran...


Persiapan dijalankan seawal pukul 11.00 pagi, berhenti hanya untuk bersolat...Excited! Disebabkan itu, keletihan kami lupakan sebentar. Selain BBQ, menu yang disediakan ialah laksa dan nasi goreng...hampir-hampir licin!


Jauh di sudut hati saya, seronok apabila melihat adik-adik gembira sepanjang malam ni...walaupun dia tidak dapat datang...Dalam masa yang sama hati saya sedih, tapi apalah sangat kesedihan itu kerana yang lebih penting ialah kegembiraan adik-adik. Berkorban apa saja untuk insan-insan yang saya sayangi!


Setinggi manapun marah saya, pasti luntur apabila melihat mereka gembira. Nyatanya, we had a great fun tonight!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...