Apresiasi Sanubari…: My first blog...

Dari Sanubari…Merungkai Segala Persepsi Dalam Kehidupan Insani…


Wednesday, September 9, 2009

My first blog...


In the first place, blog ni terhasil disebabkan tahap kebosanan yang terlampau...sambil di dalam kepala memikirkan perkara yg sesuai dilakukan sebelum tibanya waktu kelas. Semua kerja dah dibereskan seawal pagi, hmmm apa nak buat ni??? Tiba-tiba idea menjelma...blog! Dah lama tertangguh...kenapa tidak diteruskan, dan disiapkan??? 


Maka, inilah hasilnya...http://hidayahazhar.blogspot.com...segala kekurangan mohon dimaafkan kerana saya budak baru belajar...dan akan diperbaiki dari semasa ke semasa... promise! To all my friends, komen daripada kalian amatlah dialu-alukan...Please drop me few lines ok!


Ok, disebabkan saya suka menulis, menulis dan terus menulis...sudah tentu blog ini akan menjadi medan dan ruang untuk menumpahkan segala idea yang hadir. Sebelum ni saya hanya mencurahkan segala-galanya di atas helaian-helaian kertas yg berkajang-kajang tapi akhirnya hilang...but now...tidak lagi! Yey!


Apa lagi ya? Cukup-cukup la dulu hidayah oiii...banyak lagi hari kita boleh post idea...haaaiiih! Hingga ketemu lagi :-)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...