Apresiasi Sanubari…: Perjalanan

Dari Sanubari…Merungkai Segala Persepsi Dalam Kehidupan Insani…


Wednesday, September 9, 2009

Perjalanan


Tiap yang bernafas itu adalah kehidupan...
Tiap yang bernadi itu adalah perjalanan
Terkadang di atas dan tersenyum
Sesaat yang lain jatuh, rebah dan tersungkur...


Terus terkedu dan terdiam...
Apakah perlu untuk kita berhenti di situ?
Atau bangun dan teruskan perjalanan itu?
Fikir dan terus berfikir...Terkadang keliru...


Namun, aku tetap aku
Bukan mudah menutup ruang kosong yang ada
Ruang yang memberi peluang untuk mereka berkata
Dan terus berkata...


Tapi, aku adalah aku
Yang kenal diriku hanyalah DIA dan aku...
Biar aku mengadu hanya pada-NYA
Jatuhku pasti kan bangun kembali
Tunggu...kerana aku pasti kan berlari semula


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...